fredag den 3. august 2012

Yaaay! Kuffert pakket...tjek!

Så blev jeg endelig færdig med at pakke, men det var ikke sjovt. Jeg startede i går med at sortere alt mit tøj og lave en pakkeliste. Jeg prøvede at pakke alt tøjet og mine sko, og da jeg så vejede det, vejede det faktisk kun 20 kg, så jeg var lykkelig....meeeen så fandt jeg ud af, at jeg havde glemt en masse ting bla. toilietsager, gaver, fodboldstøvler, glatterjern osv. Så i dag hjalp min mor mig med at pakke. Først tog vi det hele ud af kufferten igen, og derefter fik vi det lagt ned igen. Jeg er glad for jeg fik hjælp, for ellers var det aldrig kommet til at være plads til alle mine ting. Vi vejede kufferten igen, og nu vejede den 27 kg, altså 4 kg for meget. Så vi måtte sortere og tog det frasorterede i håndbagagen, men så vejede håndbagagen for meget. Nu var det ikke så sjovt, at skulle pakke længere, for nu skulle jeg til at sortere tøj fra, og jeg syntes jo ikke, der var noget, jeg kunne undvære, men jeg fik sorteret lidt fra, og vi flyttede rundt på tingene, men kufferten og håndbagagen vejede stadig for meget. Efter adskillige frasorteringer og omrokeringer lukkes det os endelig, at få det til at passe. Kufferten vejer nu 22,7 kg og håndbagagen 7,6 kg weeee! Det er super dejligt, at vide at der nu er en mere man kan sætte flueben ved! (Y)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar