onsdag den 22. august 2012

Skole....træning

Regnvejr...I går da vi trænede begyndte det lige pludselig at regne for vildt! Har virkelig aldrig set så meget regn..Jeg har jo været så smart at skade mit lår, så jeg sad med is på, da det lige pludselig begyndte at regne rigtig rigtig meget...men det skulle jo ikke stoppe træningen, så de blev sat til at løbe og styrketræne i stedet for boldtræningen. Det tog mere og mere til og det blev nærmest til hagl. Træneren havde sine børn med. Hans datter var så sød at holde noget henover mig, men det hjalp ikke så meget. Da det begyndte at tordne, skulle vi meget hurtigt ind. Med hjælp fik jeg humpet ind. Vi sad inde i gangen i et godt stykke tid, for vi måtte ikke gå ud, da det var begyndt at lyne. Jeg har aldrig set vejret skifte så hurtigt. I dag havde vi morgentræning. Jeg havde en aftale med skolens, kan ikke huske hvad han hedder, men ham der ser på skader inden træning. Han sagde ingen træning til mig i dag, men at jeg skulle have is på igeeen. Det var jo morgentræningen, så det var løb, men ingen gad rigtig, så de fleste luntede bare rundt. Efter det skulle vi ind og holde møde. Inde i drengens football omklædningsrum, og jeg kan godt fortælle jer, at det var en grim oplevelse...Der stank! PUHA! det var virkelig slemt! De havde vist lige forladt det inden vi kom derind, men det var derinde den bedste tavle var, så selvfølgelig skulle vi være derinde. Så sad vi derinde i omkring 2 timer, og hørte på træneren der snakkede om hvad det vil sige, at være en vinder, og hvad det vil sige at være en taber...Vi har alle sammen fået et papir hvor der står en masse om vindere og tabere. HOW TO TELL A WINNER FROM A LOSER. A WINNER says "i'm good, but not as good as I ought to be. a loser says "i'm not as bad as a lot of people. A WINNER credits his "good luck" for winning - even though it isn't good luck. a loser blames his "bad luck" for losing - even though it isn't bad luck.....Ja vi har fået to sider fyldt med stuff like this. Så efter at havde siddet og hørt på det i så lang tid, var vi pænt trætte. Jeg var sulten, for jeg havde ikke nået at få morgenmad inden, så nu har jeg lige spist morgenmad. Jeg har lige lidt tid til at slappe af nu, inden jeg bliver hentet igen kl.14, for så skal vi ned og ha' taget billeder. Efter billedtagningen skal vi ud og spise, og efter det er der en form for møde igen. NO PANTS! Vi skal have pænt tøj på. Så det er enten kjole eller nederdel. Da nederdele ikke lige er min ting, har jeg besluttet mig for en kjole. Jeg kan fornemme, det her indlæg er ved at blive ret langt, men jeg bliver nød til lige at fortælle jer det sidste. I går var jeg henne på skolen, for at få mit skema og blive vist rundt. Den skole er stoooooor! jeg kommer ikke til at kunne finde rundt, og det gør det så heller ikke lige bedre, at man kun har 4 min. til at komme fra den ene klasse til den næste. En time er 90 min. og så har man "pause" på 4 min. Puha...jeg kommer godt nok til at blive træt i hovedet i starten. Skolen har puttet mig i specialklassen, sammen med alle de elever der har problemer...det synes jeg ikke er så fedt, for jeg synes ihvertfald ikke selv jeg er et prblembarn..? Men det sagde jeg så til Mary i går, og hun forstod mig godt, derfor lovede hun at ringe til skolen i dag, og se hvad hun kunne gøre. Jeg ved ikke om de kan ændre det, for de har jo lavet alle skemaerne og hvis faget så er fyldt op...Hmm. I morgen har vi vores første scrimmage, som er en slags træningskamp, hvor træneren finder ud af hvilken plads man skal spille. Vi fik også vores kamptøj i går. Den røde er hjemmebane og den hvide er udebane :)
Slut for nu...jeg tror jeg skal have en lille lur, nu når jeg har været så tidligt oppe.:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar