lørdag den 11. august 2012

Shopping...

I går var jeg alene hjemme. Jeg valgte at bruge dagen på at gå rundt og se byen, se tv, lege med hundene, lægge nyt negllak. Da Mary kom hjem, tog vi på Subway og fik aftensmad. I dag har vi været ude og handle ind. Wow...der er nærmest ingen af tingene i butikkerne, jeg har set før. Vi købte en masse anderledes mad bla. det her ost på dåse. De bruger det til at putte på kiks. Vi har købt ind til, jeg kan bage rugbrød. For selvom jeg ikke har været her særlig længe, savner jeg det allerede. After vi havde været hjemme med varene, og fået frokost som bestod af hotdogs, kørte vi ud til lægen hvor jeg fik et sportstjek, det er en regl skolen har. Man kan ikke deltage i nogen sport overhovedet, før man har fået det tjek. Så nu når jeg har fået tjekket er jeg klar til fodbold træning på mandag kl.08.00 og igen om aftenen kl.18.00. De træner så tidligt og så sent, for midt på dagen er det alt for varmt. På vejen hjem fra lægen var vi inde i en computerbutik efter en omformer til min computer. Vi var også inde i en tøjbutik. Jeg har lige bagt brownies sammen med Stan og hjulpet med at lave aftensmad som er burger. Stan er kørt over for at hente deres søn og hans kæreste, som vist nok er super spændte på at møde mig :) nårh..men jeg vil smutte ud og være lidt selskabslig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar