torsdag den 9. august 2012

Endelig fremme!!

Så er jeg endelig fremme efter en laaaang tur. Selvom det var super hyggeligt sammen med alle de andre fra YFU, var det godt nok en lang tur. Det lykkes mig at sove en time på flyet, så er ret stolt af mig selv, men ellers var jeg vågen hele vejen. Først fløj vi til Frankfurt og derefter til Washington. Det var et kæmpe fly, vi fløj i til Washington. Da vi endelig nåede til Washington, skulle vi igennem sikkerhedscheket. Jeg synes ikke, det var særlig slemt, de var søde og hjap os og de jokede endda, hvilket jeg overhovedet ikke havde regnet med. Da vi kom igennem det, stod der YFU travel staff og ventede på os. Da der var lang tid til mig og Maria (en anden dansker der også skulle flyve til Harrisburg) skulle flyve, besluttede vi os for, at finde noget at spise, for vi var rimelig sultne.Efter det var der stadig utrolig lang tid til, at vi skulle flyve videre, men heldigvis var der gratis wifi i lufthaven, så vi fandt vores computere frem, og der var en del andre der også skulle vente, så vi sad sammen og hyggede og grinede. Da det endelig blev tid til, at gå ombord på flyet til Harrisburg var sommerfuglene begyndt at dukke op. Flyet til Harrisburg var MEGET lille og sæderne var gamle og slidte, så vi følte os ikke på trygge ved at skulle flyve med det, men det gik :) da vi landede var der problemer, så vi skulle side yderligere 15 min. i flyet og det var varmt, og jeg ville gerne bare ud. Da vi kom ud stod de med at skilt med mit navn, så jeg så dem med det samme. Trina var også med. Vi fandt min kuffert, og de ville vide hvordan man udtaler mit navn. vi fik tingene ind i bilen og kørte, jeg nåede ikke rigtig, at se så meget på turen hjem, for jeg faldt i søvn rimelig hurtigt. De vækkede mig da vi var hjemme og viste mig lige hurtigt rundt i huset. De havde nogle gaver til mig, og jeg gav dem de gaver jeg havde haft med til dem. De fortalte mig at vi skulle hen på skolen i dag, så de blev nød til at vække mig kl.12, men jeg vågnede selv kl.9.30 og følte mig udhvilet. I morges da jeg stod op gik jeg i bad, og efter det pakkede jeg mine ting ud og fik lagt mit tøj på plads. Hundene og kattene er så søde. Tidligere var jeg ude og kaste bolde med Max, men det er så varmt, at jeg næsten ikke kan holde ud at være ude. Lige om lidt skal jeg hen på skolen og vælge fag, det er jeg super spændt på! det bliver goooooodt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar