tirsdag den 7. august 2012

Så det nu....

Så er det i kl.01 i nat, vi kører afsted mod lufthavnen. Alting er pakket og klar. Jeg har en masse forskellige følelser. Jeg er stadig rigtig spændt og det, men også super nervøs! Jeg tror det er ved at gå op for mig nu, at det er i morgen tidlig, jeg tager afsted. Det kommer til at blive en rigtig lang tur. I dag går vi ikke i seng, for jeg er sikker på, jeg alligevel ikke ville kunne sove...så hvis jeg ikke sover på flyet, kommer jeg til at være vågen i 48 timer. Jeg er i Harrigsburg kl19.43 lokaltid og så er den 01.43 i Danmark. Min familie har lige skrevet, de har lavet et skilt med mit navn på, så jeg kan finde dem i lufthavnen, når de henter mig. Jeg glæder mig!! Om 4,5 time kører vi...uhhhhhh excited!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar