søndag den 19. august 2012

Bååååål

Jeg er lige kommet hjem fra bål med fodboldholdet. Herovre går de meget op i, man skal være sammen som et hold. Holdånd er rigtig vigtig herovre...det er noget vi godt kunne lære noget af i Danmark. "vi vinder som et hold og vi taber som et hold". Alle sammen er så søde! vi skulle allesammen havde en ting, med som jeg allerede har fortalt jer...så der var en masse snacks og en masse kage og forskellige ting at drikke. I starten snakkede vi og gik rundt og så den kæmpe farm. Der var en kæmpe lade og huset var også virkelig kæmpe!!! Der var både en hest, køer, kaniner, høns og hunde..og ja det var ude på landet. Efter lidt tid daffede vi ned til bålet, hvor vi havde sat alle vores medbragte stole op, og så stod den ellers på skumfidusristning...En ristet skumfidus mellem to kiks med en skrive chokolade...mums det virkelig lækkert! jeg har spist så meget alt mulig mærkeligt..så min mave er rimlig udspilet lige nu. Efter det var det tid til billeder. Vi havde alle sammen tidligere fået vores "sister". Den her søster-ting fungere sådan, at man skal købe små gaver og lave overraskelser til hinanden f.eks inden en kamp. Jeg hoppede op på ryggen af min søster og så fik vi ellers taget en del billeder. Vi pjattede rundt og havde det generalt bare sjovt. Lige pludselig fandt nogle af pigerne på, vi skulle lege en eller anden form for gemmeleg...Vi var sammen i hold. Jeg var på hold sammen med min "søster". Et hold gemmer sig og så skal de andre hold finde dem, og når man finder dem skal man gemme sig sammen med dem, og det sidste hold til at finde de andre er ude. Eftersom vi var dem der fandt det første hold først, var det vores tur til at gemme os. Vi besluttede os for at gemme os nede bag en bakke, men da vi synes vi hørte lyde (det skal lige siges det var mørkt), så vi var bange for, noget ville komme ud af krattet, så vi flyttede længere op på bakken. Efter vi var fundet gad mig og min "sister" ikke mere, så vi besluttede os for at sætte os ned til bålet sammen med de andre hold, der var ude. Efter lidt tid kom flere og flere til, og pludselig var hele holdet der. Vi tog snacksne med der ned, og så sad vi ellers der og snakkede indtil det blev tid til at tage hjem. Jeg kunne endelig give mit nummer til pigerne. Jeg skal være sammen med dem her i næste uge. weee! I Dover er der en regl der siger, at unge under 18 ikke må være ude efter kl.11 uden en voksen, så vi kørte fra Zoeys hus 10.20 eller sådan noget. Det var alt i alt en super skøn aften! I morgen skal jeg til træning igeeeeen...hmm orker jeg det...? JAAA! for så ser jeg alle pigerne igen(Y) Og så har jeg været så heldig at få et myggestik på øjenlåget, så ja..det er hævet og det ser ikke godt ud...føler jeg kan se mit øjenlåg..mærkeligt! Men godnat jeg vil til at smutte i seng...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar