lørdag den 18. august 2012

Yaaay! kontakt til de nye venner!

I dag har vi været ude og få ordnet det med min mobil, så jeg kan bruge den herovre. Nu kan jeg endelig give mit nummer til alle de utålmodige fodboldpiger, som bliver ved med at spørge efter det. Jeg håber jeg får mit skema på mandag, for de vil også gerne se om vi har timer sammen. Det håber jeg virkelig vi har, for så føler man sig måske ikke så fortabt og så er det måske heller ikke så overvældende første dag. Lige nu har jeg kun nummeret på en af pigerne, men de andre skal nok få det i morgen til "bonfire". Vi skal alle sammen have en ting med hver, og jeg skal have "a salty snack"...hmmm hvad mon vi kan finde på..? Mary fortalte mig før, at vi bare kan tænke over det, for supermarkedet har nemlig åbent 24/7, men helt seriøst hvor mange tager ned og handler kl.3 om natten? Jeg har også prøvet en massagestol i dag...det var en hmmm anderledes oplevelse, men det var nu meget sjovt. Lige nu har vi besøg af en fra YFU. Jeg har lige snakket med ham alene og vist ham rundt i huset, så nu er det Mary og Stans tur, derfor er jeg blevet sent herind på mit værelse, så tænkte det var den perfekte mulighed for lige, at opdatere jer med hvad der sker herovre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar