mandag den 13. august 2012

Træning....PUUUHAAA!

I dag blev jeg vækket tidligt. Allerede kl.06.45 for jeg skulle til træning kl.8. Jeg var super nervøs, men efter morgenmad og tandbørstning var overstået kørte mig og Mary ned på skolen, hvor træningen skulle foregå. Jeg var super nervøs og bange for, at ingen ville snakke med mig. Da vi kom fulgte Mary mig derhen, og vi snakkede lige hurtigt med træneren. Træneren kaldte på en af de andre spillere, som skulle introducere mig for resten af holdet. De var super søde, men der var ikke tid til så meget snak, for så skulle vi igang med løbetræningen. Ja vi løb og løb og løb runder og runder. Træneren stod og tog tid på os. Der var kun 4 der nåede ind på den tid han gerne ville have. 4 ud af 30, så jeg følte mig ikke alt for dårlig, selvom jeg ikke nåede ind på den tid. Efter en hurtig tår vand skulle vi igang med spurtetræning...Wuuhuuu...eller noget. Nej det var ikke sjovt. Det var super hårdt og endnu en gang blev der taget tid på os. Efter det var det igang med styrketræningen. Man skulle være sammen 2 og 2 jeg var sammen med en super sød pige. Vi måtte ikke lave pigearmbøjninger, det skulle være rigtige armbøjninger, og hvis man lavede mindre end 20 var det dårligt :O både mig og min makker fik med nød og næppe kæmpet os op de 20. Efter det var det tid til mavebøjninger. Jeg kan ikke huske hvor mange vi fik lavet, men ihvertfald over 40, og vi var ikke nogle af de gode. Der var nogle der lavede 90...føler mig i rimlig dårlig form. Efter det skulle vi bære et mål hele vejen over på den anden skole...team building. Det var meget hyggeligt..det var med sang og det hele. Da vi havde fået det på plads, skulle vi så spurte igen, og så kunne vi så gå tilbage på skolen, og så var vi endelig færdige. Jeg kan godt mærke det er lidt tid siden jeg har trænet. Og det her var virkelig hård træning. Der var endda en pige der kastede op fordi det var så hårdt. De fandt en skraldespand til hende, og da hun var færdig skulle hun bare løbe videre. Som træneren sagde hellere kaste op end stoppe. Pigerne fortalte mig også, at de normalt ikke spiser morgenmad inden for, så vil de kaste op. Jeg fik også afvide, at jeg ikke må drikke mælk eller spise ost eller ost, for så vil jeg kaste op til træning i aften. Håber træningen i aften har mere at gøre med fodbold end morgentræningen, men der skal ikke så meget til, for morgentræningen havde INTET med fodbold at gøre. Puha...det var en hård omgang. Nu tror jeg, at jeg vil slappe lidt af og få noget mad inden træning igen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar