søndag den 26. august 2012

Sleepover

Som i nok allerede ved, sov jeg hos Alexis i går. Efter at have spist en hamburger og pakket mine ting kørte min værtsfamilie mig derover. Planen var egentligt at Maddie skulle komme senere så... mens vi ventede på hende, besluttede vi os for, at gå over til Alexis gode veninde, som boede tæt på. Hun hed Taylor og var super sød! Vi var der ikke så længe, for vi skulle jo være hjemme til når Maddie kom, og det var også begyndt at blive en lille smule mørkt. Maddie skrev hun var på vej, så vi går nedenunder, for at tage i mod hende, men så 5 min. efter skriver hun, at hun ikke kommer alligevel, for hun er blevet syg eller sådan noget...vi er sådan lidt whatever-agtige. Eftersom Maddie ikke kom alligevel, besluttede vi os for at ringe til Taylor, som var alene hjemme og spørge om hun ikke kom over. Det ville hun selvfølgelig gerne, så der gik ikke længe, før hun var der. Alexis kæreste arbejder i en isbutik, så han kan få gratis is, så da han havde fået fri fra arbejde, kom han lige forbi med nogle super lækre milkshakes. Vi snakkede og havde det super hyggeligt. Da klokken nærmede sig 12 begynde vi at blive trætte, så vi slæbte alle tæpper og puder ned i stuen, hvor vi skulle sove. Vi lavede nogle popcorn og ville sætte en film på...men det gik ikke så godt, og efter adskillige forsøg måtte vi slukke det hele og tage stikkene ud, vi fik det til at virke nogenlunde, men det var ikke helt fikset. Vi faldt alle sammen hurtigt i søvn, men vi fik ikke sovet ret længe..Det skal lige siges, at Alexis har 4 mindre søskende i alderen 2-13, så der er gang i den hele tiden. Men altså..hendes ene lillebror mente så han skulle spille wii inde i stuen kl.7.30, så der vågnede vi så... Efter lidt tid stod vi så op og lavede pandekager...lad mig bare sige det sådan her...De kunne have været bedre. Alexis bedstemor kom over kl.9.30 og så var det tid til at køre ud og shoppe. De har en kæmpe bil. Ja jeg havde jo været så smart, at glemme min pung derhjemme, så det blev til en billig shoppingtur for mig, men jeg fandt en masse ting, jeg gerne vil have, så tror vi smutter derhen næste weekend. Da Alexis og hendes søster havde fået det, de manglede, vendte vi snuderne hjemad. Klokken var blevet 1, så vi lagde lige vejen forbi Mcdonald, for at få noget frokost. Da vi kom hjem slappede vi bare af, og da Alexis og hendes familie skulle videre over og besøge noget familie, satte de mig lige af på vejen. Nu er der kun 3 dage til skolen starter...EXCITED!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar