onsdag den 12. september 2012

Trussel...

Jeg ved ikke helt hvordan, jeg skal starte det her indlæg, men lad mig bare starte med at sige det har været en meget "emotional" dag i dag. Godt nok starteede dagen helt normalt...jeg blev vækket, stod op, gjorde mig klar og tog afsted. Som det første går jeg ind til min vejleder, for jeg vil se, om jeg kunne få ændret min computer klasse til algebra i stedet. Jeg er ikke så vild med læreren i min computerklasse efter hun 3 dag skælde mig ud og råbte af mig...men anyways jeg kommer derind, og hun er ikke lige på sit kontor, så sekretæren sagde, hun ville finde ud af noget. Jeg tænker fint nok og daffer op i mit homeroom. Pludselig kalder de op fra kontoret og siger, jeg skal komme ned på kontoret. Jeg kan stadig ikke helt finde rundt, så en af drengene går med og viser hvor det er. Jeg kommer derned og de ved ikke helt, hvorfor jeg er blevet kaldt ned. Pludselig går det op for dem, at det nok er fordi jeg skal snakke med min vejleder. Hendes kontor er et andet sted, så jeg måtte have en dame til at vise mig vej. Jeg for snakket med min vejleder og hun lover, at se hvad hun kan gøre. Jeg daffer tilbage til min engelsk klasse. Jeg når lige, at få pakket mine ting ud, da inspektøren træder ind af døren. Han siger, mig og en anden pige fra klassen skal følge med ned på hans kontor. Vi kommer derned og han får Star, som hun hedder, til at skifte trøje, for man kunne se hendes skuldre. Jeg tænker "okaaay..nu har jeg et eller andet på, som ikke følger dresscoden, men jeg kan ikke rigtig se, hvad det skulle være. Han sender mig ind på hans kontor og sender Star tilbage til klassen, så det var ikke noget med mit tøj overhovedet...Han begynder, at spørge mig om hvad jeg synes om skolen og hvordan det er i Danmark og sådan noget. Efter lidt tid siger han så "okay...the reason why I called you down is because 2 girls tweeted they wanted to kill you yesterday" Wooow..Det chokerede mig virkelig. Nu kommer historien...I går under frokost havde den enes kæreste åbenbart sagt, at jeg var "hot" og så var hun blevet jaloux, og havde tweetet det uden at tænke sig om. Nogle af pigerne fra mit fodboldhold havde så set det og vist det til Mr. Rubb (inspektøren) Det chokerede mig virkelig, for jeg kender ikke de her piger, jeg har aldrig set dem før, jeg har virkelig ingen ide om hvem de er. De er senoirs. mig og Mr. Rubb snakker om det...eller han snakker, jeg er rimlig chokeret, så jeg siger ikke så meget. Han siger, at de tager det meget alvorligt, for de ser det som en terrorist trusel... Han spørger mig om jeg er okay med, at han kalder dem ned, for de er virkelig kede af det og vil gerne sige undskyld til mig. Det okay, så de bliver kaldt ned. De kommer ned og siger de er så kede af det og begynder og græde og siger, de ikke kunne spise eller sove i går, fordi de havde det så dårligt. De siger de er så kede af det, men det er fordi de så gerne ville ligne mig, og de bare var så jaloux på, jeg var så køn. Mr. Rubb spørger om jeg vil tage imod deres undskyldning, og det gør jeg så. De bliver sendt tilbage og han fortæller mig, at han har snakket med deres mødre og at de skal lave samfundstjeneste, og hvis de gør det igen, vil de blive smidt ud. Jeg kommer tilbage og videre ned i american history. Jeg tænkte virkelig meget over hvorfor de havde gjort det, og jeg følte hele skolen hadede mig..så jeg sidder der i american history meget tæt på at bryde sammen. Jeg ønskede mig bare tilbage til Danmark. De kan åbenbart godt se på mig, jeg er rimlig trist, se nogle af drengene beslutter, de vil følge mig ned til min næste klasse. De følger mig derned jeg får et kram ,og så når jeg lige ind i guitarklassen, da jeg kan mærke tårene trille ned af kinderne på mig. Jeg skynder mig ud af klassen og går ned på kontoret, for at snakke med Mr. Rubb, men han er nede i kantinen, for at holde styr på hvad der foregår dernede. En af dem fra kontoret er heldigvis så sød, at hun følger mig derned. Jeg snakker med ham igen, og vi får kaldt pigen ned igen, for jeg vil gerne snakke med hende igen. Jeg bliver nød til ar vide igen, hvorfor hun gjorde det. Hun forklare det igen og siger hun gerne vil være min bedste veninde og gøre det her år til det bedste år i mit liv. Hun siger også at alle synes, jeg er så sød og at ingen overhovedet hader mig, at hun bare er jaloux fordi alle synes jeg er så "cute and pretty". Den anden kommer, og de følger mig ned til min guitarklasse. Jeg har meget blandede følelser lige nu. Jeg synes bare det er mærkeligt, at først tweeter hun, at hun vil dræbe mig og så siger hun, at hun vil være min bedste veninde. Det her er så langt som det overhovedet kan være fra, hvad jeg havde forventet af den her dag. Jeg tog til fodbold og heldigvis fik pigerne mig i godt humør igen, de krammede mig og gjorde alt hvad de kunne, for at gøre mig glad igen. Jeg forstår bare stadig ikke hvordan de kunne tweete det om mig, når de ikke engang kender mig...hmmm...Jeg er stadig rimlig chokeret...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar