tirsdag den 25. september 2012

På krykker

Ja nu humper jeg så rundt på krykker. I går da vi spillede kamp, faldt jeg på en eller anden måde og slog mit knæ rimlig slemt. Jeg kom ud og vi fik en læge-ting der altid er til kampene til at kigge på det. Hun trykkede forskellige steder på mit knæ, og det gjorde rigtig ondt. Jeg fik det rigtig dårligt og begyndte at kaste en lille smule op. De ringede efter Mary og Stan som kom og hentede mig, og vi kørte videre til lægen. Det gik super hurtigt, og vi kom ind lige med det samme ( det kunne danske læger godt lære noget af). De tog nogle røgten billeder af min knæ og kom frem til den konklusion, at intet var brækket, men min knæskal har rykket sig og nogle sener bag mit knæ er sprunget AV! så nu har jeg fået en fin skinne på mit knæ og skal gå med krykker indtil det ikke gør ondt mere. Jeg skal også tage 3 piller hver 6 time. Jeg har ikke været i skole i dag, for det måtte jeg ikke, men vi var dog alligevel lige et hurtigt smut henne på skolen, for at hente nøglen til elevatoren, for jeg kan ikke rigtig gå på trapper. Vi har en del skadet på holdet. Mig og Megan er på krykker, der er også noget galt med hendes knæ, en forvredet ankel og 3 hjernerystelser og en med nogle sener/muskler revet over i nakken og ryggen, så det går bare fantastisk...
Og min telefon valgte så, at den ikke ville leve længere, så jeg har været ude og købe en ny en i dag.
og nårh ja...SÅ FIK JEG A I AMERICAN HISTORY!! er rimlig stolt af mig selv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar