søndag den 23. september 2012

Homecoming dress...tjek!

Yaay! jeg har endelig fået en kjole til homecoming. Det har været lidt af en udfordring at finde en. Sidste weekend var mig, Maddie og Alexis i det center, der ikke er så langt væk, for at prøve kjoler, men der var ingen jeg kunne lide, de tvang mig dog til at prøve et par stykker alligevel. I går satte Mary, mig og Alexis os ind i bilen og stemningen var i top, for vi var fast besluttet på, at i går var dagen, hvor vi ville finde mig og Alexis' kjoler. Første stop var en brudebutik, hvor de også har homecoming kjoler. Alexis fik sin der sidste år, og hun var sikker på, at vi nok skulle finde noget der, men for det første var der ikke så stort udvalg og priserne hjalp heller ikke ligefrem på det. Kjolerne


kostede mellem $200 og $600, så vi fik hurtigt forladt den butik. Vi havde ikke mistet modet, så vi kørte videre til næste brudebutik. I den butik fandt jeg 2 kjoler, som jeg måske godt lidt kunne lide, så vi prøvede kjolerne. Jeg synes de var flotte, men ingen af den var "the one". Vi daffede videre til næste butik, hvor jeg ikke fandt noget jeg kunne lide overhovedet. Da vi forlod 3 butik begyndte jeg at miste modet. Vi tog et hurtigt stop forbi kfc, hvor vi fik noget mad, og så var det ellers videre. Vi var forbi 3 andre butikker, men der var ingen kjoler jeg kunne lide. Vi tog herhjem og kiggede lidt på nettet, efter lidt tid blev Alexis hentet. Jeg brugte hele aftenen i går på, at kigge på kjoler på nettet, for jeg havde absolut ingen ide, om hvad jeg gik efter. Eftersom vi havde været i alle butikker i York og Hannover kørte mig og Stan til Lancaster i dag, hvor der er et rigtig stort shoppingcenter. Vi mødtes tilfældigt med Maddie og hendes mor i centeret. De kiggede også efter homecoming kjoler. Så vi fulgtes rundt. I den første butik var der intet, jeg kunne lide overhovedet. En af dem der arbejdede der sagde, at jeg var den mest besværlige kunde, de havde haft..ups hihi. Vi kiggede videre og i 3 butik fandt jeg "the dress". Se billedet. Nu mangler jeg bare sko, for jeg fandt ingen jeg kunne lide. Jeg fik også købe lidt andet, som i kan se på billederne. Alt i alt har det været en hyggelig dag i dag! i morgen har vi en kamp. Rigtigt var det bare træning, men fordi de blev nød til, at aflyse en kamp i sidste uge pga. meget slemt regnvejr og tornadorisiko, skal vi spille i morgen. Lige nu har jeg fodbold 6 gange om ugen. Der er kun 3 uger tilbage af fodboldsæson desværre :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar