mandag den 3. september 2012

Labor weekend

Den har weekend har jeg oplevet SÅ meget! Fredag havde vi vores første kamp. Vi gik direkte ned på banen. Vi skulle spille på skolen stadium. Vi fik klædt om og gik ned og heppede på varsity. Efter dem blev de vores tur til at spille. Mary var der for, at kigge. Vi startede godt og kom hurtigt foran. Vi holdte dem rimlig godt tilbage, men i anden halvleg lykkes det dem alligevel, at få en mål, men det gjorde ikke den store forskel, for vi førte allerede 4-0. Kampen endte 4-1. Så det var en vellykket første kamp. Mine knæ er bare ikke så pæne lige nu, for det er nogle grimme brændmærker, man får af at spille på kunstgræs. Efter det tog vi hjem og slappede af, for jeg var rimlig brugt. Stan hentede Trina fra arbejde og de var hjemme omkring kl.21.30. Jeg fik sagt hej, og så var det ellers godnat til mig. Jeg var træt efter en lang dag, og jeg vidste jeg skulle tidligt op næste morgen, for vi skulle allerede køre kl.8 lørdag morgen. Nu tænker i nok..hmm hvad er det nu lige hun skulle lørdag...Lørdag skulle mig, Trina og Stan op og se et kæmpe football game, oppe hvor Stan har gået på college. De tog et par timer, men jeg faldt i søvn, så jeg så ikke så meget på vejen derop. Da vi kom derop fik vi parkeret, det var et stykke væk fra stadiumet, så vi skulle gå. Det var mennesker overalt i blå og hvide farver. Det skal lige siges, at jeg helt tilfældigt havde taget mine blå shorts og en hvid t-shirt på den dag..rimlig pudsigt. De fortalte mig, at det var en del af kampen, at alle gik derned og det skabte ligesom allerede der en god stemning, for alle var glade og i godt humør. Da vi kom derned stod vi i kø, for man skulle igennem et lille tjek, inden man måtte komme ind. Da vi endelig fandt vores plader og gik sat os ned fik jeg taget der her billede. Det er det største stadium i Pennsylvania og ja det var KÆMPE! Der var vildt mange mennesker. Stemingen var i top og folk sang og var glade. Det var virkelig en oplevelse! I starten syntes jeg det var vildt spændende, men efter lidt tid mistede jeg ligesom interessen. For jeg ser bare en masse mennesker der slås. Og så er det sådan at en "halvleg" er 15 min. men de får det til, at tage 1 time eller sådan noget, fordi de spiller musik og cheerleader, så en kamp tager 4 timer... Da kampen endelig var slut, var resultatet ikke for godt. Ohio vandt desværre. Vi heppede på Penn State. Efter det gik vi ned og fik noget mad. Vi fik kinesisk. Efter det videre ned i byen, hvor vi hver fik en trøje, hvor der står "Penn State" på, så vi kan have dem på, hvis vi skal op og se football igen. Efter det gik turen hjem igen. Turen hjem var sjov og mig og Trina sang hele vejen...Da vi kom hjem lagde vi tingene af, og og så gik vi ned til "karnevalet" Der var karruseller og boder og den slags. Mig og Trina fik prøvet et par karruseller og vi vandt begge en ulvebamse..wee! det er den på billedet. Det var halvsent da vi kom hjem fra det, så jeg var træt, så jeg smuttede i seng. Søndag morgen stod jeg tidligt op igen, for jeg skulle med Trina i kirke...Ja det var pænt kedeligt...Men efter det tog vi hjem til Trina, og chillede og hendes bedste veninde kom over lige hurtigt, for hun ville gerne møde mig. Trina er ved at lære og køre bil, så vi skulle da lige tage en køre time, så nu har jeg prøvet og køre med hende. Jeg skal stadig lige vænne mig til, at man ikke skal være ældre for, at køre bil herovre. Da vi kom hjem slappede vi af og så TV. Mandag morgen (Vi havde fri fordi, det er labor weekend) fik jeg heller ikke sovet længe, for Trinas anden veninde kom over og så gik vi ned i parken og tog billeder og videoer og bare havde det sjovt. Vi var også en tur i centeret, hvor vi prøvede masker i halloween butikken og tog en masse billeder. Da Trinas mor kom hjem kørte vi herhjem, for de skulle spise her, fordi det var laborday, så Stan havde lavet noget lækkert mad. Nogle andre venner var her også. Vi har lige lavet cookiedej, for så skal jeg lave cookies til min soccersister i morgen. Jeg er godt træt nu, så smutter i seng, så jeg kan være frisk til skole i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar