søndag den 16. september 2012

HAPPY!

Denne weekend har været helt fantastisk, og jeg elsker det her! lørdag startede tidligt. Vi skulle være på skolen kl.8.45, for vi havde en kamp. Den gik så ikke så godt - vores første nederlag ØV! :( Så var det hjem og tage et bad, og efter det var næste stop York fair. Der var en masse forlystelser, en masse dyr, lækkert mad, og så er det sådan at folk her stadig har de konkurrencer, hvor det handler om, at havde det største græskar eller det flotteste æble. Og så var der da også lige en biavler, der snakkede om hendes danske biting. Der var vi i nogle timer, og så tog vi hjem. Jeg var godt træt, så jeg daffede ind på mit værelse og slappede lidt af, og så skulle der ellers laves rice krispies treat. Det var mig og Stan der lavede det. Det er meget sødt, men rimlig lækkert. Efter det lavede vi noget andet ligende, jeg kan bare ikke lige huske hvad det hedder. Efter lidt hyggesnak daffede jeg ind på mit værelse og gik i seng. Jeg sov længe i dag, helt indtil kl. 11. så var det hurtigt op og for tøj på, for vi skulle hente Alexis kl.12, vi skulle ud og shoppe og se på homecoming kjoler. Vi mødtes med Maddie i centeret. Vi 3 daffede lidt rundt og prøvede kjoler, men der var ikke rigtig nogle, vi kunne lide, så i stedet for en kjole kom jeg hjem med en ny top, en t-shirt, en sweatshirt, en cowboyvest og en mascara. Det var super hyggeligt, og vi havde det super sjovt. Jeg har lige læst mit american history igennem, for vi har en test i næste uge, og jeg er meget tæt på at faile. Jeg har 65 % og hvis man har 64 er man failet. Hvis jeg failer, kan jeg ikke spille fodbold, så det er lidt nogle prut, men pigerne fra fodbold har lovet at hjælpe, for de vil ikke have jeg failer, så jeg ikke kan spille :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar