tirsdag den 8. januar 2013

Hmm...skoledag!

Det her er min foerste opdatering, hvor jeg skriver fra et amerikansk tastetur og ja...ohm sorry hvis det ikke giver saa meget mening. Lige nu er jeg i skole. Jeg sidder i min engelsk klasse, men jeg er faerlig med mit projekt about Gestapo, saa jeg har faet lov til at opdatere min blog.
Lige nu koerer det hele bare paa skinner. I dag efter skole skal vi hen og hente mit fitness id, saa jeg kan komme med Kari i fitness og maeske til farmshow senere, men det er ikke sikkert endnu, for moms fod har det ikke saa godt. Her i weekenden kommer Shea hoejst sandsynligt over og saa skal vi bage rugbrod og lave risengrod. Naeste weekend skal jeg til YFU mode i 8 timer!!!!!! i en dagligvarebutik?!! hvad laver du i 8 timer i en dagligvarebutik? hmm...men det skal nok blive sjovt. Efter moedet tager jeg med Maria hjem og sover og saa om soendagen skal vi hen og shoppe i et kaempe mall, som ligger et par timer vaek.
Naar jeg saa kommer tilbage mandagen efter starter det nye semester, saa nu starter det hele over again. Jeg skal have fat i mit kort igen, saa jeg kan finde rundt til mine nye klasser. Mit neaste semester skulle vaere okay nemt. Jeg her english 11 (som bare er en almindelig engesk klasse for juniors), Art (som er noget lignede billedkunst), Culinary art (som er madlavning) og child development (som er en klasse, hvor du laerer at passe paa boern og om deres udvikling...jeg skal ogsaa have en babydukke at passe paa i en uge haha) hvis jeg failer den klasse kommer jeg altsaa til at foele mig, som et paent mislykket menneske. Saa jeg glaeder mig super meget til at komme igang med det nye semester. Det er vildt at taenke paa, at halvdelen af mit aar her allerede er gaet, det maa godt lige saette farten ned!
Jeg haaber i alle har haft et godt nytaar!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar