onsdag den 26. december 2012

I had a very merry Christmas!!

Selvom jeg havde forventet en hel del hjemve her i juletiden, må jeg ærligt indrømme at det overhovedet ikke er tilfældet. Jeg har overhovedet ikke haft hjemve. D.24 sætte jeg alarm og stod op og snakkede med mine forældre i Danmark og fik også lige hilst på de andre som var der. Efter det kom Brian og dem på besøg og vi fik spist frokost. Vi skulle alle vaske hænder i lykkemønten og have honning i panden, det skulle vist bringe lykke. Efter det tog de videre og mig og Kari kunne lige nå at få en nap inden vi skulle videre over til Hannahs familie til et juleparty. Da vi kom hjem fik vi lagt pakkerne under træet og så smuttede vi ellers i seng. Både mig og Kari var sikre på vi ville vågne supertidligt....meeeen nej det gjorde vi ikke. Så omkring kl.11 gik vi ned til træet og åbnede gaver. Jeg fik en masse skønne gaver ( har ingen ide om hvordan jeg skal få alt det transporteret hjem til Danmark igen but yeah) Og har nu et lager af lakrids (Y) Det var superhyggeligt at sidde der i nattøj og åbne gaver....næsten helt magisk! Men ja så daffede vi bare rundt og kiggede på gaver og spillede just dance osv. og så til aften kom børnebørnene og dem over igen til julemiddag. Kalkun, stuffing, mashed potatoes, sweet potatoes og noget bønne ting ting! alt i alt var det ihvertfald super hyggeligt! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar