tirsdag den 29. januar 2013

Nyt semester. Nye mennesker. Ny start.

I dag har vi startet det nye semester, og jeg kan allerede sige at jeg 1000 gange bedre kan lide det her semester! Mine klasser er 100 gange sjovere,  jeg havde overhovedet ikke tid til at svare på sms'er eller noget, for jeg kedede mig ikke på noget tidspunkt. Jeg var også så heldig at kende et par stykker i alle mine klasser. I child development begyndte vi på at læse og udfylde papirer om børns hjerner og den måde den udvikler sig på, og hvilket effekt en barndom har på voksenlivet. I culinary arts fik vi en masse papirer, og vi lærte hvad de forskellige measurements hedder og vi så på mens Mrs. Bolton lavede dejen til de cookies vi selv skal bage i morgen. I engelsk læste vi en historie og nogle digte. I art tegner vi en vase, blomster etc. hvad der nu er foran en. Mine tegne skill er nu godt nok ikke så gode, men det er super hyggeligt at sidde og tegne og snakke. Så glæder mig til at komme I skole igen i morgen.
Her i weekenden var jeg til bonfire hos Levi, det var super hyggeligt, at sidde rundt om bålet med varm kakao og synge og snakke.
Nårh dejlige mennesker nu vil jeg smutte i seng, så jeg kan være frisk til i morgen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar