fredag den 5. oktober 2012

Up and down...

I dag har været en meget svingende dag.
vi havde senoirnight i går, så jeg kom sent hjem og var super træt. I morgen da jeg vågnede, var jeg så træt, som jeg aldrig har været før! Jeg fik tvunget mig selv ud af sengen og hoppede i en sweatshirt, håret op. Så havde jeg lige nogle lektier, jeg ikke fik lavet i går, så jeg tog lige et hurtigt kig på american history. Det lykkedes mig, at falde i søvn i første time, som var engelsk, fordi vi bare skulle lytte til læreren læse. Efter det traskede jeg ned til American History, hvor vi selvfølgelig havde den her vigtige test. En del af testen var at skrive et essay om nogle forskellige ting. Min hjerne virkede overhovedet ikke, og jeg havde den sygeste hovedpine, så den første halvdel af essayet er på engelsk, den anden er på dansk og den 3 er et mix mellem dansk og engelsk...hmmm gav vide hvad Mr. Miller siger til det? Da klokken endelig ringede vandrede jeg halv sovende ned til min guitartime, hvor alt ligesom bare blev for meget, og jeg brød fuldstændig sammen, og hjemveen ramte. Heldigvis kom Maddie og Abby ned til mig og krammede og prøvede at trøste mig. Efter lidt tid daffede vi ud på toilettet og videre ned til lunch. Jeg var stadig ked af det. Vi mødte Shea, som havde lavet de her fantastiske noterting til mig, jeg fik en ordenlig krammer. Da vi kom ned til lunch, fik jeg en masse krammere. Efter guitartimen tog Abby mig ned til "nursen". Jeg fik et rum og fik lov til at sove i 50 min., så jeg gik glip af hele min algebra 2 klasse. Da jeg vågnede fik jeg et par hovedpinespiller og så daffede jeg ellers ned til photoshop. Efter skole var der træningen, men jeg må stadig ikke træne. Træningen var ikke på skolen i dag, så vi skulle gå 10. min eller sådan noget. På vejen derhen stoppede mig og Alexis i et bageri, og jeg fik mig en jordbærmilkshake. Til træningen fik de mig i godt humør igen. Efter træning tog mig og Mary ud og købte det sidste til homecoming, som er i morgen!! Jeg elsker mine venner og veninder her! Abby og Tyler gjorde lige min dag super god igen ved lige, at komme forbi med noget pumpkin pie for at "cheer me up" I LOVE THEM!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar