søndag den 14. oktober 2012

Sweet 16

I den her weekend har jeg været til endnu en Sweet 16. Denne gang var det hos Hannah. Fodboldsæsonen er ovre for mig, så i lørdags kunne jeg endelig få lov til at sove længe. Da jeg vågnede, følte jeg mig helt frisk for en gangs skyld (Y). Efter lidt morgenmad og et dejligt bad tog vi ud og handlede ind. Da vi kom hjem pakkede vi tingene ud og fik noget frokost. Efter det tog mig og Mary ud for, at finde en gave til Hannah. Da vi kom hjem, gjorde jeg mig klar og pakkede mine ting, for det var et sleepover party. Endnu engang hoppede vi ind i bilen og næste destination var Hannahs hus. Da jeg ankom var de fleste i kælderen, så jeg daffede derned og fik sagt tillykke. Da alle var ankommet trissede vi ovenpå, for der var mad, og hvad man nu havde lyst til. I haven havde de en stor oppustelig hoppeborg/forhindringsbane ting op, så den havde vi meget sjov med. Der var også sådan at man kunne riste skumfiduser og sidde rundt om bålet og få varmen. Den her Sweet 16 var lidt mere afslappet end den anden jeg var til, som blev holdt på et hotel, hvor vi skulle have kjoler på osv. men anyways folk daffede bare lidt rundt og hyggede og snakkede. På et tidspunkt var der nogle der besluttede vi skulle se gyser...yaay eller noget. Først besluttede mig og Heather os for at spille bordfodbold i stedet, for ingen af os er særlig vilde med gyserfilm. Efter jeg selvfølgelig havde vundet over hende, tøffede mig og Kari ovenpå for at få noget food. Ovenpå var et par af drengene, jeg ved faktisk ikke hvad de lavede, men de var ihvertfald  ovenpå. Anthony synes så, han skulle have revanche, så vi daffede ud på den oppustelige ting igen. Efter lidt tid da det blev for koldt, blev vi enige om at daffe ind til de andre og se film. Vi listede ned til dem og fandt os et tæppe og sætte os under. Filmen var ikke så nice, den var faktisk rimlig uhyggelig, så det var godt han var der til at holde mig i hånden, når det blev for uhyggeligt. Da filmen var ovre stod den på udskæring af den meget fine kage. Vi fik sunget fødselsdagssang og efter det daffede folk bare rundt og snakkede og hyggede. Da klokken blev 1,1 var det tid til at drengene tog hjem. Da de alle sammen var gået skiftede i til nattøj og gik udenfor og rutschende på den oppustelige ting ting FUN! Efter det lavede en masse forskelligt og det endte så ud i 2 timers søvn, så da jeg blev hentet i dag, lignede jeg en død zombie der traskede rundt. Da vi kom hjem, gik jeg direkte ind på mit værelse og lagde mig til til sove igen. Jeg stod først op, da det var tid til at spise aftensmad haha. Nu har jeg lige taget et bad og så vil jeg finde ud af hvad jeg skal have på i morgen, og så tror jeg ellers bare jeg vil smutte i seng igen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar