søndag den 21. oktober 2012

Homecoming

I går var en meget stresset, men helt fantaktisk dag! 
Dagen startede stille og roligt ud med, at jeg vågnede og fik åbnet mine pakker. Det er virkelig rart og få gaver hjemmefra og vide, at folk ikke har glemt min fødselsdag, så tak! Der skete så meget andet i går også, at jeg slet ikke har det som om, det var min fødselsdag...wierd følelse! Men efter det snuppede jeg et bad, og så skulle jeg ellers finde ud af, hvordan jeg ville have mit hår og make-up, og jeg kan godt fortæller jer, at det var en meget svær beslutning. Til sidst opgav jeg, at finde ud af det og valgte, at få snakket med en masse dejlige mennesker over skype i stedet for. s/o til Julie, Camilla, Marie, Cecilie og Christina for at synge fødselsdagssang for mig, da det var min fødselsdag i Danmark, men ikke her endnu..det varmede! 

But anyways..jeg fik snakket med en hel del og blev ønsket tillykke en masse. Pludselig løb tiden fra mig, og jeg måtte i gang med at gøre mig klar. Jeg havde endnu ikke fundet ud af, hvordan jeg ville have mit hår eller noget, men jeg gik bare i gang med at krølle det. Lidt under 2 timer efter, var jeg endelig færdig med at krølle det og stressniveauet var i top, for jeg havde under 40 min tilbage, til at finde ud af, hvad jeg ville gøre med mit hår og til at få make-up på. Jeg besluttede, at vente med håret, så det blev hurtigt svinget op i en hestehale og så fik jeg ellers ordnet min make-up. Da make-up'en var lagt, tog jeg mit hår ud og sad et stykke tid og prøvede at finde ud af, hvad jeg ville gøre med det. Jeg endte med at lave 2 snoninger. Da jeg lige havde sat den sidste hårnål i, fik jeg en besked fra Antony om, at han var på vej. Jeg panikkede en smule, for jeg havde ikke min kjole eller noget på. Jeg fik hurtigt hoppet i kjolen og så var han der ellers. Jeg havde ikke nået at få mine sko på, så jeg vandrede på bare tæer gennem græsset ud til bilen. Vi blev kørt ned til en sø ting, hvor vi skulle have taget billeder. Efter billedtagningen var slut, var det meningen, vi skulle videre ud og spise, men vi blev nød til at køre et smut herhjem igen, for jeg var jo så smart og glemme min billet og mit ID-kort good job Amalie!! efter det sussede vi hen på restauranten til de andre. og fik noget lækkert mad. Efter det var the off to the dance. Vi ankom og fik tjekket ind. og så stod den ellers på dansning! der var både partysange og "slowdance" sange. Det var supersjovt!. der var mega varmt derinde, så på et tidspunkt måtte vi lige ud for at få noget frisk luft og en tår vand, efter et par minutter var vi klar til at daffe tilbage på dansegulvet. Nogle timer senere da håret ikke sad godt mere og make-up'en var tværet ud, blev lyset tændt, og vi gled ud af hallen og ud til Codys bil. De kørte mig så over til Maddies hus, hvor jeg skulle overnatte. Jeg kom og fik skiftet til nattøj..yaaay! Vi skulle se film og sove nede i deres "basement". Da jeg kom derned var alle andre dernede, og de begyndte at synge fødselsdagssang for mig. De havde et lille surprisepary for mig :-) de havde en fin kage, nogle balloner og gaver wee! jeg blev super glad og overrasket! Efter det skulle vi selvfølgelig se gyser. Da klokken blev 12 tog alle drengene hjem. Jeg ved ikke hvad tid vi gik i seng, men ingen af os fik ihvertfald ret mange timers søvn, så jeg er godt træt nu. Så nu vil jeg bare bruge resten af dagen på at sove og slappe af.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar