søndag den 28. oktober 2012

Fantaktisk weekend!

Det her har været en af de bedste weekender...!
Da klokken ringede fredag, fik jeg muldret mig ud til Megans bil, og hun gav mig et ride home. Stan havde fri, så han var hjemme, og vi havde aftalt, at vi skulle hen på posthuset og hente min pakke. Jeg var spændt, for jeg kunne ikke tænke mig til, hvem den var fra. Da jeg så kom derhen og  jeg gav dem sedlen sagde de, at det var anden påmindelse, men de kiggede alligevel efter den, for jeg var da pænt sikker på, vi ikke havde hentet den. Det viste sig så at det var pakken med mit vintertøj, som Stan allerede havde hentet til mig 2 dage tidligere...øv skuffelse!
Da vi kom hjem slappede jeg af og prøvede at tage mig sammen til at lave nogle af de lektier, jeg ikke har fået lavet og mangler point for...ups! men jeg må bare konstatere at lektier ikke lige er min yndlingsting...
Efter det tog vi hen på Subway og hentede aftensmad. Efter det fik jeg jo min elskede Niall, så den dag var fantastisk.
Lørdag fik jeg lov at sove, og da jeg endelig tog mig sammen til at få tøj på og gjort mig klar, tog mig og Mary hen til boghandleren for at finde læsestof til Florida, som er om en uge. Da vi kom hjem bagte vi brunsviger, som jeg kunne tage med over til Shea. Da den var færdig, tog vi ud for at spise. Vi fik noget lækkert mad. Efter det hjem og hente mine ting og brunsvigeren og så over til Shea. Sheas hus er mega stort og rigtig flot, hun bor oppe på et bjerg, så man har en mega god udsigt detoppe fra. Da jeg kom var hendes bedstemor, tante, onkel og kusine der også, de var alle super søde. Efter jeg havde været der i en halv time følte jeg mig fuldkommen hjemme. Halloween er jo snart, så de havde pyntet op til Halloween og vi fik udhulet græskar. (jeg ville have uploadet nogle billeder af dem, men Shea har glemt at sende dem, så de kommer senere) Efter de lavede alt muligt. enough said. Vi stod op og lavede scrambled eggs hmm...lækkert! Da satte mig af herhjemme, for Shea skulle deltage i et kostumeløb, med hendes kusine. De skulle være flamingoer. Da jeg kom hjem lavede jeg lide lektier, og så ellers kravlede jeg op i min seng og sov  :) Jeg elsker virkelig Shea. She is the best!
Jeg ved ikke om i ved det, men der er en tornado/orkan ting herovre, så vi venter allesammen spændt på at høre om skolen er lukket i morgen. Hylderene i supermarkedet er tømt, for folk kan komme til at være uden strøm og "fanget i deres ejet hjem i op til en uge....hmm....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar