lørdag den 23. marts 2013

Som lovet!

Her får i et par billeder af min fine prom kjole. Mit kamera har lige valgt, at det ikke gider samarbejde med mig i dag, for på billederne ser kjolen rimlig blå ud, men i virkeligheden er den meget mørkere, den er navy blå, men i kan vel stadig få en lille idea om hvordan den ser ud. Jeg mangler stadig at finde sko og tilbehør, men jeg har stadig 2 måneder, så det skal jeg nok nå. Jeg bliver nød til at have stiletter på, for det ser bedst ud med kjolen, og den er også lidt for lang, jeg regner dog med at tage mine sko af når vi skal vandre rundt og se på fisk. Nårh ja jeg vil da også lige fortælle, at vi skal køre i limousine derhen (Y)







Og som en lille bonus får i også lige et par billeder af mig, Alexis og Maddie fra styrketræning i går (Y) Det hvor det kun er mig og Alexis er fra efter træning, så vores hoveder er skønne røde og opkogte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar