søndag den 31. marts 2013

Påske og en smule selvforkælelse

Først og fremmest god påske til jer alle sammen!
Påsken her gik stille og roligt. Vores såkalde "påskeferie" var en dag. Vi havde fri i fredags og det var det.
Fredag morgen satte vi os ind i bilen og kørte op til nord Pennsylvania, for at besøge familie. Fredagen gik stille og roligt vi ankom sendt på eftermiddagen så vi fik ringede efter pizza og fik slugt det. Efter det smuttede mine værtsforældre ud, så mig og Kari og min værtsmors mor var hjemme. Efter som at der ikke var en fis at lave, besluttede mig og Kari os for at gå ned og leje en film. Vi snuppede en lommelygte og drog ud i mørket, for kun at finde at CVS var lukket, for det var en helligdag, men vi fik lidt motion, så det var nu hyggeligt nok. Lørdag formiddag tog Kari og min værtsfar ned og kiggede på biler til Kari. Vi andre tullerede bare rundt hjemme. Da de kom tilbage ville Kari have os med ned og kigge, for hun synes jo lige hun havde fundet sin drømmebil. Hun endte også med, at få den og så var hun glad. Min værtsfar skulle ordne papirer for bilen, men vi andre drog i kirken, hvor vi havde en kurv med masse som skulle velsignes. Vi var godt sultne, for vi skulle faste indtil maden var blevet velsignet. Efter vi havde spist drog vi på shopping. Nu når det var påske synes jeg godt lige jeg kunne forkæle mig selv lidt. Lidt ligsom en påskegave til mig selv. Høsten jeg kom hjem med bestod af et par sorte støvler, et par nye løbesko, prom sko, 3 nye kjoler, et par solbriller og 3 sommerbluser/toppe., så det var en succesfuld dag! Søndag da vi vågnede var det tid til at finde påskekurve, som "påskeharen" havde gemt! Smider lige et billede op af min meget fine kurv fuldt en en masse lækre ting MUMS! Til frokost kom min værtsmors søster, værtsmors niece og hendes familie, så vi fik spist og det. Efter fik vi pakket bilen og drog hjemad. Efter en laaaaaaaaaaang køretur er vi endelig hjemme igen.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar