mandag den 11. marts 2013

Life is good!

Så smider jeg lige et lækkert billede af trætte mig, med faded makeup, håret i en knold og det hele...but WHO CARES?!
I sidste uge var jeg en smule hjemve og blev også hjemme fra en skole en dag, for det hele var bare lige for meget, men nu har jeg besluttet, at jeg vil være resten af mit ophold, for der er faktisk ikke så længe tilbage og det er jo også for fedt her! Jeg besluttede at droppe softball, da det lige blev en tand for meget.
ER I KLAR FOlKS...? jeg har været ude og cykle en tur sammen med Kari i det dejlige sommervejr - super lækkert! Det var godt nok ikke lige den nyeste og mest avancerede cykel, men den havde pedaler, som jeg kunne træde i og andet forlanger jeg ikke. Det er begyndt at blive super lækkert forårs vejr herovre. I dag var vi ude og se Noah (Karis kæreste) spille tennis træningskamp, det var dog en smule koldt, men jeg havde et fint lille abe tæppe til at keep mig varm.
Jeg er også begyndt at kigge på prom kjoler på nettet, og regner med vi skal ud og kigge på dem i weekenden. Det skal nok blive sjovt at finde en kjole, for det er jo ikke så meget mig med alt det puf og glimmer og jeg ved ikke hvad, men det kan jo værre det ender med jeg føler mig som en prinsesse hihi! :)
Btw...hvis nogle af jer skønne mennesker føler for at sende et gækkebrev over til lille mig her i store USA, så  jeg ikke protestere.
Nyd livet venner ligesom jeg gør!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar