søndag den 23. juni 2013

Surprise-rigtig-overrasket party.

Som i alle skønne mennesker ved kom vi hjem fra ferie i går og på vejen hjem ringede Maria og spurgte om jeg ville med en tur i biffen i dag, så uden at tænke videre over det spurgte jeg og jeg fik selvfølgelig lov. Så Maria forslog vi mødtes klokken 1 og så monsters university, så det gjorde vi og så sagde hun at hendes værtsmor gerne ville køre mig hjem, så det var jo helt fint med mig. Så da vi kom hjem kom Maria ud af bilen og krammede mig og sagde hun gerne ville sige farvel til mine værtsforældre. På døren hang et stykke papir, hvor der stod at de var i haven, så det tænke jeg ikke mere over, så vi går om i haven hvor vi bliver mødt med et "surprise" alle mine venner er der. Kari havde åbenbart planlagt det hele og jeg havde absolut ingen ide! Hun havde en Dover t-shirt og de skrev alle sammen deres navn på trøjen. De havde fået lavet en kage til mig og mad og alt det og alle havde deres badetøj på, for det er jo skønt vejr. Nogle af dem hoppede i poolen, men jeg havde ikke lige lyst til at hoppe i poolen, da jeg sad og snakkede med nogle af mine andre venner. Så var det så lige at min skønne værtsfar kom og smed mig i poolen med alt mit tøj på. Da vi endelige alle sammen kom ud af poolen var det tid til at skære kagen og ja selvfølgelig havde vi en lille kagekamp. Og efter min lille svømmetur havde jeg været inde og skifte til tørt tøj og så kom Kari med den fantastiske ide at skylle kagen, som var i hår, ører etc. af med haveslangen så blev jeg jo helt gennemblødt igen. Vi snakkede og hygge og jeg fik åbnet gaver. Det var virkelig skønt, for det gav mig mulighed for at sige farvel til alle mine venner. Og selvfølgelig kunne jeg ikke holde tårerne tilbage. Jeg var så overrasket!
JEG HAR OFFICIELT DEN BEDSTE AMERIKANSKE FAMILIE OG VENNER!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar