tirsdag den 28. maj 2013

Vi er lidt søde

I lørdags var jeg ude og shoppe med Alexis, så her får i lige et par søde billeder af os. Så lørdagen gik som sagt med shopping, hvor jeg fik købt 4 par shorts, 3 bikinier og 4 sommertoppe. Senere kom nogle af pigerne over og vi lavede et lille bål og sov i telt. Jeg vågnede som den første søndag morgen, så jeg gik ind og tog mit løbetøj på og løb en lille tur. Senere den dag tog vi en tur ned til søen, hvor båden er og tog en sejltur i den. Om aftenen tog jeg hen til Levi til bonfire, det var super hyggeligt! Åh kommer til at savne det. I går havde vi fri, så vi tog ned i en park nede ved søen, så der brugte vi hele dagen. Jeg er snotforkølet så det var rimlig nitten! I dag har jeg ikke været i skole, for er så forkølet.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar