fredag den 26. april 2013

Paaaaaniiiiiik

Her den anden dag havde jeg Maria med i skole og det var superhyggeligt. Det var måske bare en smule synd for hende at den dag skulle vi selvfølgelig se en fødsel og hvordan en baby først ligner en grim lille alien før den er helt udviklet ADRK! helt seriøst babyer har ikke engang øjenlåg først så det er bare store runde hvide øjne der stirrer på dig og så ligner deres arme og fødder frøfødder og adder har ikke lyst til at tænke på det, det var virkelig ulækkert! kan virkelig ikke forstå, at jeg engang var sådan et grimt, ulækkert lille alien monster. Men anyways udover det var det super!
Prom er i om en uge!!!!!!!!! og jeg kan stadig ikke finde ud af hvordan jeg vil have mit hår! PANIK- hvis i har nogle ideer, så kom meget gerne med dem!

Som bonus får i lige et link til den her sang som jeg lytter til på repeat...elsker dem!! http://www.youtube.com/watch?v=AgFeZr5ptV8

Ingen kommentarer:

Send en kommentar